13:03

Var vaken till halv5 i natt... surfade efter käcka lösningar till nya tvättrummet. *asg* Ja va ska man göra?? Steg iaf upp vid 10 och käkade lite frukost innan jag satte igång att måla igen. Nu är hela rummet målat vitt och det ser riktigt trevligt ut. Jag har oxå varit ute å hämtat en näve kantareller... hehehehe Anfian vad sägs om det?
Vad händer annars då? Jo idag är det den årliga brännbollsfesten med alla goa gubbar från där vi bodde förut. Det blir grill å lekar och det brukar vara väldans sköj. Jag ska framtills dess bara slappa och sola lite tror jag.
För morgondagen planeras:
Måla väggarna en sista gång
Packa för resan
Vara klar att åka kl 15

Det ska bli så himla skoj att komma iväg och jag tror kanske att jag behöver släppa mitt projekt lite. Hoppas jag kan sova lite bättre bara annars blir det tungt.

Må gott
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback