Bilder.... äntligen!



Jahaja.. då fick jag väl tummen ur då!! Här kommer lite bilder från semestern, lägret, renovering och annat... håll tillgodo! Ann-Charlotte jag mailar lite bilder till dig!

Stirra stirra stirra
image156

Jag å Adam å en massa hundar
image157

Tina smyger iväg å försöker se oskyldig ut
image158

Peter å Ann-Charlotte i den lilla dansövningen

image159

Meja å Ann-Charlotte 
image160

Zonja å Ztingeling
image161

Sen var jag i Sunne å där va det fint väder!
image162image163image164
image166image167image170
image175

Min lilla Exa börjar allt bli grå
image168

När jag kom hem så hade lite blommor slagit ut!!
image171image172

Här är min matsal. Här ska det bli vitt, vitt, vitt å så en svart fondvägg på kortsidan längst bort.
Här har jag bara hunnit måla dörrkarmen å fönstrena.
image173image174

Så där ja... lite så ja!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback