men vad hände där??

Idag var planen att jag skulle åka med Anfia och Helena å shoppa... jotack, som vanligt hittade jag en bunt schyssta ,kläder, men tydligen var smaken som baken :( Vad hände då? jo, jag shoppade, jag som inte ens behövde... Herregud.. jag har ju så fylld garderob..
image189

Hahaha bild tagen i badrummet, kolla in sjukta rosetterna!! Och dåliga kvaliten på bilden :s
När jag väl kom hem, så var det svår drillning på tjejerna som skulle rida hela kvällen. Men vilken kväll vi fick, Emelie red fin dressyr på Nappepappe och Sandran hoppade finfint på galna Crocket. Nu har vi myst och känner oss nöjda allihopa!!

ha det gott

/A

Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

tank u för en riktigt najz å sköj afton haha...
Efter nästan 15 år lr hur många år det nu e så gick vi banne me ut på krogen för första gången vi två hahaha... detta måste göras om...
Massa kramar till dejje!!

Postat av: Annapannan

Ja shit va kul.. Det är bara att göra det, jag hade gjort det! ;)

2007-09-03 @ 09:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback