Shit va jag e redig då!!!!

Familjen reagerar, vännerna undrar, ja till och med jag står undrande över vad som hänt... så här redig har jag nog aldrig varit i hela mitt liv. Jag sover inte på natten och jag sover inte på dagen... ruggigt, frågan är när jag ska rasa!! Men vafan go with the flow, det blir mycket gjort!! Natten spenderade jag med att kolla på blocket efter snygga sideboards.. vilket jag oxå hittade. Surfade väl till halv 3 sen somnade jag iaf, gött. En halvtimma tidigare än vanligt! Sen drog jag upp vid halv 10 för att måla min vägg en sista gång innan jag hämtade Anfian kl 11.
Jag å Anfian träffades vid gymmet där hon å Helena vart å försökt bli snygga *s* Sen drog vi till Neste för en lydnadslektion med Barbro. Jag vart glatt överraskad, jag tycker Anfias framtoning och tänk nu börjar bli riktigt bra och med lite variationer så kommer hon få en fin lydnad på hunden. Han är extremt högtempererad med en kamp å ett föremålsintresse att dö för. Så självklart behöver pyret sin lilla tid och framför allt tydliga direktiv och en lugn förare. Go Anfian, du är på väg!! Sen körde vi ett löjlupplet, som iofs hundarna tyckte va lite sköj. Vi skickade varannan gång. Jag vet inte hur många föremål Warro fick in, men Tina snodde 8:a st..Bra där, du vann :)
Spana in bilden.. jag har hunden på höger sida *asg* Kan det vara så att jag vallar lite mycket nu å inte har nån koll? Men hunden är lika glad för det!
image178image179

Sen gav vi oss ut i kantarellhavet... not.. kolla den taniga bruden som ser helt lost ut *hehe*
image182

Ok då det blev lite grann, men inte så mycket som vi hoppats ;)

När jag väl kom hem sent om sider så spacklade jag hela rummet samt slipade en av väggarna.
Men medan spacklet torkade så dammsög jag och tvättade bilen... Tada. Kan säga att nu när jag sitter här och skriver är jag precis klar, phu
image183image184

Att göra i morgon:
Valla med Mikaela
Slipa alla kvarstående väggar, samt måla den slipade väggen

Nu ska jag slappa med ett glas vin

Ha det gott

/A

Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

hahahahahahaha... du e så go sitter här å garvar så jag gråter,,, här ska bässas å plockas svamp...
ringer dej sen.. min son sa att det va viktigt så jag ringer beleeeve meeee...
ajm going tooo kal you..
köss å kram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback