Tvätta, städa, rensa... jösses

Ja det var på agendan idag.. särskilt tvätten då det var superväder! Lakan å handdukar i låååånga rader :)  Dammsugaren gick varm och som grädde på moset började jag att rensa upp i ett av de rabatter jag valt att inte se. Men nu har jag hittat underbara rosor, lavendel, fantastisk flox, fläder och nån annan helt underbar växt. Ja funkar inte hunderiet så ska jag fixa min trädgård istället. Det är igentligen inte klokt att jag håller på så här, har aldrig varit intresserad, men nu när jag har denna undersköna stora oas, så är det faktiskt sjukt kul. Lr så håller jag på att bli en tant... det kan ju faktiskt vara fallet :)

Hovslagaren skulle ha kommit för Nappe har tappat 2 skor :( Men icke, så idag när tjejerna skulle rida, blev Nappe kvar hemma. Det blir heller ingen hopptävling i helgen tyvärr pga div strul, men vad gör det när vädret är kalas??? I morgon blir det en tur till havet och sen kräftkalas på kvällen, mmmm najs!!

Nu ska jag ta tag i grillandet, så ha det great!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback