Vad kan man hitta på??

Jaaa vad gör man? Hunden ska va stilla?? Ehhhh det kan varken jag lr hon fatta, så hon far runt som ett jehu och jag funderar på burlösningar. Men vad kan man hitta på nu då, när det ändå inte kan tränas... ja idag har vi varit iväg och vaccinerat pållarna. Dom var som vanligt helt suveräna och lätta att ha att göra med. Sen fick jag det trista beskedet att helgens hopptävlingar blivit inställda pga kvarka :( herregud vi är inne i ett stimm nu! Jag har iaf efteranmält Sandran till en annan tävling då hon är så sugen på att komma igång nu. Bestämde mig oxå för att iaf åka och kolla på valltävlingarna på lördag då det ändå är en massa folk jag känner. Jag har oxå satt bollen i rullning ang valp och har lite uppslag. Det känns lite kul och vi hoppas på det bästa. Det ligger inte nära i tiden, vilket både är jobbigt men kanske bra. Får se!
Nu på kvällen var det hoppträning för tjejerna och det gick fint. :)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback