Hi my name is Bob!!

image237

Här är han då, min lilla Bob! Resan hem gick bra förutom lite illamående när vi körde den kurviga vägen ifrån Mosse. Men sen låg han å snusade gott hela vägen hem. Han kikade lite på oss när jag å Kerstin skulle in å handla lite här och var men hetsade inte upp sig alls när han blev lämnad själv. Tina och Bob fann varandra direkt och det har varit lekinviter från dem båda. Just nu ligger han och myser i Emelies knä. Nyfiken positiv och frimodig är väl det jag sett hittills. Roligt roligt!! Nu Ska jag slappa lite, det känns att jag kört 80mil idag :) Men det var det värt!

/A

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

Välkommen lilla BOB.. puss från tant anfia & Warroo

Postat av: Annapanna

Böööbeliböööb tackar å hälsar tillbaka

2007-12-15 @ 21:17:27
Postat av: Linda

Härligt att äntligen få hem den nya och otroligt gulliga Bob :)Inte konstigt att han blev illamående efter den kurviga vägen, för den är som en berg å dalbana ;) Ha en fortsatt trevlig helg!!

2007-12-15 @ 22:58:12
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Linda-Me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback