Mycket måste göras

Å jag hinner ingenting. Har legat i kräksjukan och därmed försvann hela min planering. Kräksjuka med hundvalp är unjefär lika kul som kräksjukan när man har små små barn.. NOT. Men nu är den över trots att jag gått ner ett antal kilon och tyvärr drabbats av svååår julstress. Igår gav jag mig ut innan jobbet och försökte få köpt mina klappar. Tror att jag kan vara färdig men är absolut inte säker. Jobbat hela natten och där var det fullt ös kan jag säga. Sovit ca 3,5h och nu är det städning på schemat... blöäää inte så kul. Tjejerna ska ut och rida lite, så jag tror jag ska hänga på den ut, för jag behöver lite luft innan jag går på för natten igen. Så det är nog bara så att jag får hålla tummarna på att allt är klart, för jag har ingen aning i dagsläget. 
 
GOD JUL på er alla, hoppas ni får en riktigt härlig helg :)

/A

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

men gumman... du skulle ju inte STÄDA!!!... men köp dricka idag vettja hihihihihih

Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Tack för julhälsningen! Åh stackare,kräksjuka är vidrigt...Jag hoppas du får vila,ta det lungt,äta gott och mysa med din lilla goding och familj!
Önskar er alla en riktigt GOD JUL & ETT SPÄNNANDE 2008!
STORA JULKRAMAR från oss i norr...

2007-12-22 @ 21:06:08
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Linda

Usch fy å bläää för kräksjukan!! Skönt att du är på benen innan julafton, så du kan njuta av den goda maten. God Jul & Ett Gott Nytt År på er!!
Mvh Linda

2007-12-23 @ 00:46:50
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Linda-Me
Postat av: Patricia

En julaftonshälsning

Grattis till valp! Och hoppas att sjukan flyttat till rymden!

Ha en bra jul

2007-12-24 @ 12:31:28
URL: http://www.tva-gardvarare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback