Brrrrrrr iskallt

Mhmm jaha det segar på, dagarna går och våren försvann idag. Iskalla vindar och snö. Neeej snälla inte sånt nu.
Idag på dagen var jag på föreläsning med Kaj Pollak. Om hur man skulle vända alla tankar till nåt positivt... hahahaha ja det kom ju lite lägligt. Bra föreläsning dock, rolig samt mycket sanning. Så det är väl bara att göra det, tänka positivt, vad som än händer. Jag brukar vanligtvis vara rätt duktig på det, men det har varit ett tufft halvår och det känns. Men det är som sagt dags att ta tag i saker. Det är ju bara jag som kan göra det bättre för mig.

Min arbetskamrat har iaf sagt upp sig nu. Grattis på dig, vännen. Det är du så värd, men så saknad han kommer vara.

Igår var jag och Emelie på Emelies första privata dressyrlektion. Det var jättekul och Emelie verkade tycka om det jättemycket. Idag hade Sandra lektion. Jag tog en promenad med Anfia, men hon var på uruselt humör så det blev bara lite kort. Sen drog jag och solade innan jag storhandlade. Skönt. Nu ska jag bara göra onyttigheter resten av veckan.

Jag ska nog oxå börja söka lite jobb, bara för att kolla runt lite. Spännande morgondag iaf, för då kommer kollegan släppa bomben...

Må väl
/A

Kommentarer
Postat av: anfia

hihihi.. förlååååt för mitt usla humör.. men du vet feber å feber tar på humöret.. sorry...
lovar att va på bättre humör nästa gång.. kramis

Postat av: Anonym

hehe...värsta krisen jue. Det måste vara 30-års krisen eller hur?
Kan vara bra med förändringar ibland, men kanske inte för många på en gång bara.
Min uppfödare hörde av sig & jag var jätteglad! Sa att jag var nöjd med bäcän. Han skulle para mamma Slip igen.......*blink, blink*
Kram på dig!

2007-02-21 @ 22:25:28
Postat av: silva

varför försvinner alltid mitt namn när jag postar inläggen.....*ilsk*

2007-02-21 @ 22:27:03
Postat av: Anna

Mhmmm parning ja.... ingen hemsida va?? Ja 30 årskrisen är jobbigare än vad jag trodde och ändå är det ett par år kvar ;)

2007-02-22 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback