Slut

Då var helgen över och gästerna har åkt hem. Som vanligt var det otroligt skoj att träffa Petra och Fredrik igen. Deras dotter Linn var söt som socker och jättecharmig. Jag och Petra fick möjlighet att dra iväg lite själva både på lördagen och söndagen. Det är aldrig fel!
Vädret var ju underbart hela helgen så i lördags packade vi grillgrejjer, hästar och hundar och gav oss av ut i skogen. Jag och barnen red, Nappe var pigg och glad och gjorde ett litet bocksprång med mig. Sånt är alltid uppskattat :)
På kvällen var det melodifestival och lammstek på agendan. Vi hade en härlig kväll!
På söndagen var alla lite segare, så vi tog det rätt lungt med en promenad och  lunch å fika innan P m familj gav sig av.
Tina var helt slut efter att ha agerat vallande polis hela helgen, och jag kan erkänna att resten av gänget här hemma oxå var lite sega. Vi tog en siesta innan det var dags för agilityn.

Jag hade riktat in mig på vippbrädan och slalomet idag. Jag måste säga att framstegen kommer snabbt och slalomet var stundtals mycket bra. Man får inte glömma att jag endast gått 3 gånger på kurs innan Tina vart så dålig att vi fick lägga ner. Nu kör vi fullängd direkt så med tanke på det så är hon riktigt duktig. Gungbrädan kommer att lösa sig, det märkte jag igår. Så kan jag bara fortsätta träna såhär är det nemas problemas med den. Det kändes dock att Tina var något löpseg och att tankarna inte var riktigt fokuserade alltid. Det skulle lyftas på benet mot allt och inget, samt låtas som värsta grisslybjörn om nån råkade titta på fel sätt. Jaja, jag tycker faktiskt annars att Tina är bättre än vanligt med sitt löp, men det kan ju förstås bero på att jag inte tränar henne längre. *s*

Idag är jag hemma med en sjuk å snorig Emelie. Ganska skönt för jag känner mig oxå lite halvdan idag.

Anna

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skickar en krya på dig hälsning

Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Vi skickar oxå massor med krya på hälsningar till både dig och Emelie...Sköt om er!
Kramizzar A-C & Doggisarna

2007-02-06 @ 22:33:22
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback