Tant Exa kommer hem samt blodbad

Just nu är det ganska hektiskt på jobbet. Kollegorna är hemma om vartannat pga sjuka barn. Denna gång verkar det som om jag är förskonad (peppar, peppar) Jag har fått köra över lite grann och man är helt slut efter en dag. Idag var jag iaf ledig. Tog det lite lugnt på morgonen innan jag träffade Anfia för att gå en promenad. Den blev dessvärre inte så lång då skolan ringt och sagt att Emelie var lite hängig. När jag hämtade hem dem var det dock inget som märktes. Så vi käkade lite innan vi drog iväg på hoppningen. Idag gick det riktigt riktigt bra för Sandra. Vi testade ett nytt bett, som verkade vara bra, så det får vi införskaffa. Sen har kvällen ägnats åt handling och städning, då Petra, Fredrik och deras 3mån dotter Linn kommer och hälsar på. Å så Exa Pexan förstås. 7 år har hon hunnit bli nu lilla stumpan, helt otroligt. Ska bli så kul att träffa henne igen. Spännande bara att se hur det kommer att gå nu när Tina far runt som en tok och fullkomligt bara sprutar blod omkring sig. Skitäcklig är ordet för den hunden just nu. 

Så i morgon är det fredag (äntligen) och vi har fått en kaffemaskin på jobbet (äntligen) Japp helgen är på G och det ska bli en riktigt soft en!!
Skönt det behöver jag. Men på söndag är det ju agility igen. Då ska jag lösa gungbrädsproblemet tänkte jag *s*

Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback