Utmanad av Warroo...

Var är du född?
Hos Svend på Kongahällas Kennel i Rommelanda

Ditt favoritgodis?
Köttbullar eller helst rå köttfärs, mumma

Hur många egna halsband och koppel har du?
2 eller 3 kanske, går ju alltid lös :)

Hur ser ditt förhållande till vatten ut?
Hatar att bada men far gärna runt i kanten. Men tvingas ju simma 1ggr i veckan på blå Stjärnan :(

Har du några "kläder"? (täcken el. liknande)
Har ett ärvetäcke från nån minihund som hette Qula. Svart och rött. Inte roligt alls

Har du något speciellt kännetecken som skiljer dig från andra hundar i samma ras/färg?
Jag ser mer ut som en blandras med Kelpie i, istället för att se ut som den ordinära bc'n

Hur reagerade resten av flocken (tvåbenta som fyrbenta) när du flyttade in?
Hörde katternas djupa suckar, men annars verkade alla glada att få en hund i huset igen.

Vad är/skulle vara den absolut bästa belöningen du kunde få?

Att få valla tills jag stupade, hästar, får, flakmoppar... Vem bryr sig?

Vad är det bästa du vet?
Valla och hänga med på långa ridturer med hela familjen!

Vad är det värsta du vet?
Klippa klorna

Har du någon alldeles speciell egenhet?
Jag kan stänga av dammsugaren med tänderna, till mattes stora förtret.

Något hyss som du pysslar med?
Jobbar extra som jordfräs i mattes fina trädgård *asg*

Var sover du på natten?
I min lilla säng bredvid matte

Vad äter du för foder?
Royal Canin Adult

Hur reagerar du när du får några dagars vila?
Jag vallar på allt jag ser!

Vad tror du skulle vara din drömtillvaro?
Få valla mer och oftare men nu kommer ljusare tider så det lär nog ske :

***************************************************************************************************************
Härmed utmanar jag
Amy hos Kennel Salltorp
img

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback