Bättring

Tack för allas omtanke ang Tina, det värmer! Men det verkar som det faktiskt var nåt ganska litet ändå, vi tog det lugnt 2dagar så vart det bra igen, men såklart en varningssignal. Ska bli lite spännande och se om Anna kommer känna nåt om en vecka.
Tina är hos Anfia och Warroo och gottar sig ett par dagar medans jag ska ut med jobbet på lite afterwork.
Lika bra så slipper Janne ha barn, hästar och en tokig hund i morgon kväll, samt att Tina slipper sitta i bilen hela dagen.  För mig blir det en härlig kväll på stan och det ska bli riktigt, riktigt kul.
Jag har idag talat om för mina vissa av mina arbetskamrater hur glad jag är för att ha dem, för dom är helt fantastiska. Aldrig har jag väl haft såna grymma polare på jobbet! Dom är som en familj, otroligt härligt! Thanx buds!!

Jaja nu ska det sovas så man är vacker när man väl ska ut i morgon!

Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback