Nu är vi inne på 3:e dygnet...

Fortfarande nattsvart och kallt som i graven. Janne och jag kom överens om att ett elaggregat måste inköpas. Jag känner paniken komma lite krypandes med tanke på att jag ska åka till England i morgon och jag har ett ganska stort behöv av att tvätta nu. Fick iaf köra 2 tvättar hos Fredrika igår men jag skulle behöva köra ett par till. Det är allt rätt meckigt när det blir så här!!

Jag var iaf iväg och tog Grönt kort för häst igår och det gick väldigt lätt och smidigt. Nu kan tjejerna tävla när och om de vill. När jag var klar med det så bar det av i väg hem till Fredrika m fl, och de såg lika chockade ut när jag klev in genom dörren och skrek: Älskling jag är hemma. Var är min Ravioli?? 
Kan lixom inte låta bli att skämta om hela sjuka grejen. Det är nog bara jag som tycker det är kul, men de är nog lättade över att jag drar iväg nu!
Fredrik såg måttligt glad ut när jag klampade upp på ovanvåningen samtidigt som han kom ut bara i kallingarna. *s* 
Tack iaf för att vi fått bo över, det har verkligen betytt så mycket, iaf för mig, som måste duscha jämt och få kaffe på morgonen!! Guld värt för mig!

Må väl
 

Kommentarer
Postat av: anfia

hahahahahahahahaha... å harregud... hahaha... det ska va ni till det där.. *stackars* familj ... nä jag skojja... lite synd om er e det allt...
Anna du vet att där jag bor har vi en stooooooooooooooor tvättstuga nä 3 tvättstugor å sammanlagt e det hmm 6 maskinber 3 torktummlare å tre torkrum.. asså va skönt det e me lägenhet.. (ibland)
Ha det så trevligt i eng...

Postat av: Anna

blablabla...var är spänningen då?? Vet du hur kul det är att driva sina vänner till vansinne??

2007-01-16 @ 11:06:06
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Fredrika

Jag tycker det är lika gott med Ravioli som du älskling! hiihihihih.
Det är inga bekymmer att komma hit och bo, nu vet vi vad vi ska bo i sommar hihihi
här behövs inte hyra stuga på landet

2007-01-16 @ 11:20:59
Postat av: Fredrika

hälften försvann???
Vill bara säga att NI är alltid välkomna
/dina "nya" sambos

2007-01-16 @ 11:22:16
Postat av: Anna

hmmmm du vet inte vad du har sagt nu Fredrika, va skönt ska Janne jag och barnen kunna ge oss av och ni vaktar hästar, hund, katter får och hus!! Ni är bara för snälla.. Tack *asg*

2007-01-16 @ 14:45:09
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Fredrika

Vaktar!!!!
Vi ska ha kaffe med varm mjölk, och tvätten tvättad hihihi och bara koppla av Nice!!!
Tack på förhand

2007-01-16 @ 15:12:20
Postat av: Anna

Mhmm jaha johoooo jooo det kan nog gå!!

2007-01-16 @ 15:43:43
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback