Tomt, tomt, tomt

Jaha så åkte barnen och hästarna då. Stina är på semester hos Jannes bror och fru, för att inte må för dåligt när polarna är väck. Emelie och Sandra med hästar är på sitt ridläger och roar sig och här har lugnet lagt sig. Sandra har visserligen ringt en massa gånger och vi får väl se hur det går med övernattningen. Klarar hon bara första natten ska det nog gå bra.
Sandra har iaf bestämt sig för att ställa upp i clear round med Crocket på torsdag i 40cm klassen och det är bara att be en bön och hoppas att det går bra *s*

Jag jobbade för första gången sen innan jul och det förflöt rätt lugnt, känns ju inte som man varit borta när man väl suttit där nån timma. Väldans kul att träffa alla igen dock.

Jag tog med Tina på simning idag och Det förflöt utan några problem, det ända är att Tina är ovanligt rastlös. Det är lite jobbigt.

Men nu ska jag gå och slänga mig i säng och läsa lite i min bok, för lite matt är man allt.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Anfia & Tyrannen Warroo

naaaaaaaaaaaaw stackarare nooo kids at home hihi..
Ska vi ta en promenix nån dag kanske?
kram från mej å tyrannen VI SAKNAR ER!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback