Regn, regn, regn

Det underbara vädret fortsätter. Jag antar att jag är bortskämd, då jag faktiskt hade fint väder när jag var i Sunne. Men jag har nu grundat och målat med riktig färg på alla fönster i matsalen idag. Känns kul då skillnaden blir så uppenbar direkt. Jag skulle ha vallat men när det kom gäster och det var tvunget att handlas å grejjas så hanns det inte med. Men i morgon blir det vallning igen. Jag hann iaf åka förbi Anfia idag för en kaffe. Det var verkligen kul att träffa the girl igen. Sen sprang jag på Helena i affären, precis när hon stod å tänkte på mig, enl henne *s* Joooo det är nog ganska najs att vara hemma igen.. Löööv my friends!
Vad händer då i morgon?? Måla ytterligare ett lager, samt valla. Kanske att jag åker till Ann. Mmmm tror nog det faktiskt!

Ha det najs nu!
/A

Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

skrattar du e så gumman...
Löve u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback