Vallning å vissling

Igår var jag återigen hos fåren. Mikaela kom förbi och vi gav oss av. Jag märkte en stor skillnad i hur Tina tog visslingarna. Framåt och höger tog hon flertalet gånger utan vanliga kommandon. Kul oxå att se att hon nästan ökar iom visslingarna. Man kan ju alltid låta samma lixom, inga känslor som lyser igenom där inte.
På kvällen sen så skurade jag klart Nappes och Crockets boxar. Stallet var ju i bedrövligt skick när vi köpte det och har nog inte blivit riktigt tvättat på år. Men nu är det så rent det kan bli. Nu är det bara 2 boxar kvar att fixa men det hinns inte med innan jag åker.
Idag ska jag till frisören och klippa mig. Det behövs kan man säga. Manen är lång nu och luggen växer löjligt mycket oxå.. gött med en trimning. Sen ska jag förbi Anfias lght och fixa lite i den innan hon kommer hem från sin semester.

Nu har jag grejjat lite här och efter att ha dammsugit hos Anfian, är det dags att dammsuga här hemma oxå.. trist men har man en hund som släpper alla täckhår, är det bara att göra det! Passade på att ta lite kort i trädgården medans det var lite uppehåll.
43263-15343263-15243263-151

Nu tittar faktiskt solen fram oxå!! Härligt
/A

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en go semester
Kramar Emma

2007-07-05 @ 15:12:07
Postat av: Susanne

Vi har blivit utmanade och antagit utmaningen! Så vi utmanar dig nu.
Kolla in vår sida så får du veta mera.
Kram

Postat av: anfia

kom hem nu

2007-07-16 @ 07:42:24
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Palina

Jag hade shoppat i onsdags. Vill du se vad hade jag köpt?

2007-07-27 @ 23:02:34
URL: http://pralina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback