Helg

Så var helgen nästan över. Gårdagen spenderades i Dingle, där vi tittade på IK2. Det var många kända ansikten och väldigt trevligt. Svåra får dock, på förmiddagen var de som galna popcorn som for hit och dit, men på efter middagen var de något bättre. Peter kom 2:a med sin Ville.
Vid halv 7 åkte vi hemåt för att äta lite gott och bubbla ett par timmar. I morse gick jag upp tidigt för att fixa frukost till alla innan de gav sig av för ytterligare en tävlingsdag. Själv kunde jag gå å lägga mig en stund till, då jag valde att stanna hemma å grejja lite. Jag klippte alla kanter i trädgården, runt stallet och paddocken. Det tog sin lilla tid då trädgården ju är enorm. Men det blir ju fint i typ 2 dagar *s* Sen blev det riktigt skönt ute så jag satte mig på altanen och läste min bok. Tjejerna red en runda för att sen ta ett pass i paddocken. Om en vecka drar de på ridläger så då blir det tomt här hemma. Men då kan man verkligen passa på att göra vad man vill. :)

Vi får se vad morgondagen bjuder för aktiviteter. Blir det kasst väder ska jag ta tag i fotobiten, men annars ska jag nog vara ute mest hela dagen. Kanske att jag drar till Susanne och våldgästar henne ett tag.

Må gott
/A

Kommentarer
Postat av: anfia & Warroo

Hallå... hoppasallt e bra.. här e det segt... dax å sova...
'Hör av dej i morron vettja.. jag e ledig...
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback