Huvudvärk

Idag har det inte blivit så mycket gjort, efter en pissig dag på jobbet var huvudvärken ett faktum och jag träffade bara Anfia för en timmas promenad med vovvarna. Jag orkade inte mer men det var skönt att få komma ut lite och tjata av sig. Skönt att Anfia var villig att lyssna på mitt jadajada.

Igår var jag lite duktigare. Även då träffade jag Anfia och vi gick en liten promenix, sen körde vi uppletande. Jag vallade en liten korridor till Warroo och la ut 3 grejjer. Idag var det stor skillnad och han hade ett helt annat nosarbete. Sen var det Tinas tur och hon skötte sig fint. Hon är ibland löjligt noggrann, men jag tror att det kommer bli bättre iom att jag kör det oftare nu ;)
Efter detta var jag igentligen lite sugen på lydnad, men vi åkte och solade istället. Kanske att det blir lite imorgon istället.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon!

Ha det gott

/A

Kommentarer
Postat av: Anfia

Finns alltid här 4 u vet du väl...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback