mhmm

Jaha, då är det fredag igen, skönt. Var faktiskt riktigt roligt på jobbet idag, vi var få och det var enorm fredagsstämning. :) Skönt! Jag hade en intervju kl 11.30 som jag var på. Jättetrevligt men tyvärr tror jag inte att tjänsten är nåt för mig. Men kul att få komma på intervju och vi ska iaf höras igen på fredag nästa vecka. Får väl känna på det lite och se hur det kan utvecklas.
Sambon har dratt till Helsingfors med jobbet så jag och kidsen är själva i helgen. Så vi köpte lite god mat och har suttit och ätit gott nu på kvällen och till efterrätt blev det fruktsallad. Mums.. andra gången idag, jag är lite inne på det just nu.. Haha kycklingsallad 5ggr i veckan och fruktsallad typ 8:a. Jotack, jag är ju lite knas. Imorgon blir det lite soft, paranteserna kommer och det blir väl lite middag och ridning med pållarna så de håller sig mjuka inför tävlingen. Det ska ju bli gott väder så det kan bli najs att vara ute litegrann. Innan melodifesivalsfinalen i morgon ska vi dra ner för att bygga banan inför hopptävlingen. Lite för att ungarna ska hinna lära sig banan redan dagen innan. Kan vara skönt, för det brukar bli rätt stressigt att coacha båda kidsen under såna tävlingar. Man vill ju vara där för båda, men med tidsbristen så hade man behövt dela sig.
Ja, vi får väl se om man hinner få in lite hundträning denna helgen, men går det inte så är det ju ljusare på kvällarna nu och ger därför lite mer utrymme även under vardagarna.

Japp, dags att mata djuren
Ha det gott
/A


Kommentarer
Postat av: anfia

Säg till om du skulle vilja gå i dag.. jag e redo.. alltid redo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback