Snart sååååå

Packningen ligger i bilen och vovvan är förväntningsfull. Och jag med ska erkännas. Känns så rätt att få dra iväg lite nu. Det har varit lite tuffa veckor det senaste och det ska bli så najs att åka ivåg och bara släppa all skit å bara valla och umgås med genuint trevliga människor.

Igår var jag med Tina och simmade. Det har varit ett tag sen då jag inte riktigt orkat, men denna gång gick det riktigt fint. Tina simmade i 25min och såg väldigt nöjd ut. Vi körde intervall i jetstrålen samt 8-träning.
Väl hemma blev det inte mycket mer gjort förutom knaspackning och slapp i soffan. Känner fortfarande att det är nåt skit som ligger å lurar i kroppen, men jag försöker lura tillbaka. Vi får se vem som vinner.

Japps vi synes efter helgen

/A

Kommentarer
Postat av: Warroo & Anfia

Ha en underbar tid dit du ska!!
Vi kommer sakna er!!
Kramis

Postat av: Emelie och Rebecka

Hoppas att ni får det trevligt därborta. Roligt att valla en hel helg!
Synd att agilityn är på torsdagar framöver och att det krockar med ridningen. Men det kanske på något sätt funkar ändå? Ha det gott så syns vi!
Många kramar från oss!

2007-03-22 @ 19:56:50
URL: http://www.kylefalk.se
Postat av: Ann-Charlotte

Låter helt underbart med en hel helg med vallning!
Hoppas att ni har haft det bra med mååånga fina träningspass!
Sköt om er väl!
Kramar från oss i norr...

2007-03-25 @ 18:09:29
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Ewa & Zeke

Hej! Vad kul att ni också har en hemsida! Tack för senast! Bud hälsar att ni är välkomna tillbaka - han har vilat nu och står till förfogande ;-)

2007-03-26 @ 17:30:06
URL: http://web.telia.com/~u74701590/
Postat av: gail

du är välkommen tillbaka och jag hoppas att pannkakorna smakade bra med citron
ha det bra
gail

2007-03-26 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback