Upplet, promenad och sol

Idag skippade jag simningen, då jag inte alls kände för att hetsa ner till stan. Lite seg efter jobbet med lätt huvudvärk.Jag träffade Anfia istället och tog en rask promenad. Efteråt vallade vi en korridor och körde lite upplet. Tinan var duktig idag och mumsade glatt på sin leverpastej i tub. Kanoners att ha i bilen för påkommna träningar.
Jag har iallafall märkt att mitt hundtänk är på g på allvar. Analyserar och instruerar helt plötsligt på ett sett,  jag trodde var helt väck. Får AHA-upplevelser hela tiden. Känns så positivt. HAr oxå bokat in resan till Skinnskatteberg och det blir en 4dagars tripp denna gång! Roligt ska det bli!
När vi var klara med djuren så åkte vi och solade så nu är man fräsch å go igen!!

Må väl
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback