Blandad kompott

Då har man haft en långledig helg. Så skönt och välbehövligt.
Igår var jag med Anfia på Warroos Mh. Det gick jättebra och var jättekul att se på. Jag filmade och hade kul som bara den när jag och beskrivare Conny Borg la in massa knaskommentarer under resans gång... hehehe sånt är alltid kul. När jag kom hem tog jag en runda i trädgården med röjsågen. Så nu börjar det arta sig även där.
På kvällen kom Anders och Susanne, med tillhörande dotter Alma samt hunden Tyra. Vi käkade gott och avslutade kvällen med att bli piskade i Gin Rummy av Janne. Men en väldigt trevlig dag och kväll var det iaf.
Idag har jag bara återhämtat mig och bara varit på en snabbfika hos Anders å Susanne för att titta på deras nyinförskaffade höns.
Nedan kommer lite bilder från förr och nu:

Påfågeln som kom och hälsade på

43263-145

Lammet Hoppsan som tyvärr fick avlivas
Blandat

Kalle å Kristina
43263-140

En vallhund
43263-142

Tina Föser
43263-141
Tina och Tyra
43263-143

Alma
43263-144

Lite hemliga jag
image193

Keep cool
/A

Kommentarer
Postat av: susanne

Vilka fina kort det blev! Sicken mästerfotograf!
Tack än en gång för en kanontrevlig afton.
Jag och Anders är säker på att Janne fuskar när vi spelar kort ;-)
Stor kram till goa Dig

Postat av: Linda

Vilka fina bilder!!Grönt och fint. Ja nu är även sommarvärmen på väg hit upp till oss oxå...Ha en bra vecka.

2007-05-21 @ 12:44:42
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Linda-Me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback