Borrelia och halsfluss

Och då är inte ens hunden inblandad. Har alltså lyckats bli biten, inte bara en gång utan 2, av äckliga jäkla fästingar. 10dagars penecillinkur, jahaja. Men jag kom ju iaf till doktorn och då kom han även fram till att jag drabbats av halsfluss, därav sjukan och tröttheten förra veckan. Men nu har vi bara goda saker att se fram emot.
Det är nu 4 dagars ledig, GÖTTTTTT. Sen börjar jag vallkurs för Ann Blomqvist imorgon. Känns kalaskul. Behöver komma igång nu. En ny helg är inplanerad till Skinnskatteberg och jag drar den 6.e juni. Weiiiii 4 dagars vallning med kanonmänniskor!

Nästa vecka ska jag till liseberg med några av mina arbetskamrater, sen är det dessutom en båttripp inbokad med min bästaste farbror Brun på fredagen!! Shit va kul!!!!!

Ha nu en riktigt go helg alla

/A


Kommentarer
Postat av: Heléne

Det var värst!
Borrelia... huuu... halsfluss oxå huuuu...
jaja krya på dig!
Ha det gott!

Postat av: Anonym

hej stackare..
I morron e det Mht du har inte glömt va?
ring mej då du har tid eru gölli massa kramis

2007-05-18 @ 05:18:40
Postat av: anfia

oj det va jag som skrev

2007-05-18 @ 10:35:53
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback