Saktaträning och delningar

43263-100

Idag skulle jag tagit Emelie till ridskolan, men tyvärr hann jag inte. Men barnen verkade lika glada ändå och red
1 1/2h i paddocken istället. Det blev lite markarbete samt avståndsträning i hoppning. Det är kul att få vara tjejernas instruktör ibland. När de var klara så åkte jag till fåren med Tina. Jag körde lite tempoväxlingar samt delningar. Saktaträningen är lite svårare på mina får känns det som, då Tina verkligen anpassar sig bra där. Men jag försökte utmana henne för att få fram rätt effekt. Vi körde dessutom lite delningar, nu när jag sett hur det gick till på lk2 tävlingarna. Helt otroligt så fick jag till 5st utan problem. Herregud. Det var ju rätt kul!!

I morgon ska jag träffa Kerstin för lite sökslag. Det ska bli himla kul!!
/A

Kommentarer
Postat av: Silva

*gör vågen* närå, vad sköj hoppas det går bra. Vill ha fullständig rapport sen....
kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback