Vad har jag gjort???

43263-154

Ja inte har jag vallat iaf. Denna bild hittade jag på nätet och snodde helt oärligt. :/  Det är från träningstävlingen och jag ser ju sjukt sammanbiten ut... hehe
Men vad har jag gjort annars? Mmmm torsdagen var vårspel på liseberg med kollegor. Jag åkte allt men tittade inte på 3 av de 5 attraktioner som ingick. Det var ju suvve, gick mycket bättre!  Igår var jag oxå ute med 2 av mina kollegor på en sjukt kul kväll. Så idag gick jag väl på sparlåga. Men jag fick handlat å städat inför Emelies kalas i morgon! Skönt, Så imorgon blir det bara förberedelser för mat å så.. Hoppas jag är lite piggare då! :)

/A

Kommentarer
Postat av: Josefin G

Hehe, tyckte jag kände igen bilden ;D
Ha det bra! /Josse

Postat av: Anna

mmmmm flåt ;)

2007-05-30 @ 15:44:29
Postat av: Susanne

Hej hopp gummisnopp! :-)

2007-05-30 @ 19:36:58
URL: http://www.tyrasplejs.blogspot.com
Postat av: Malin

Vad härlig Tina ser ut, vilken stil!
Ses snart på Gränsvallarelägret Kram Malin

2007-05-30 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback