Ajjjjjj, ont överallt

Idag har det varit fys-träning hela dagen. Jag + en brud och 8 muskelknuttar... jösses. Jag har blåmärken överallt och känner mig alldeles ledbruten. Undra hur jag kommer känna mig i morgon när vi ska köra lika länge fast ännu hårdare... Men herregud va roligt jag haft.. garven haglade i salen och det var mycket knas å bus. Vilket härligt gäng. Det känns svinkul att veta att det är dessa man kommer jobba med, då det redan känns otroligt kalas.
Vi får se om jag tar mig ur sängen i morgon. *s*

Tinan har flyttat till
Anfian till torsd då jag inte har nån möjlighet att hinna med henne nu. Men där verkar hon trivas och jag är så glad att jag har en sån underbar vän som ställer upp. Tack!!

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & Q-bus

aj, aj, vad synd det låter om dig då! Jobba med såna otäckingar....stackare...
Jamen,det låter ju kanonbra!!!

Postat av: anfia & warroo

Kklart man ställer upp på sina vänner.. alltid gumman...
Ge dom på moppo i dag nu hahaha...
Kramis

2007-11-21 @ 05:33:00
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Tinan

Hej jag mår jätte bra... fått gott märg ben å mjuk mat i maten hihi...Jag och warroo busar heeeeela tiden...
Så oroa dej inte här e allt toppen...ok aj miss u så klart!!
Stor blöt puss //tina

2007-11-21 @ 05:35:01
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback