Hon är tillbaka...

image156

Ja hon är här och hon trivs!! Trots sina svåra jobbiga löpnojjor så är hon så glad att va tillbaka. Jag har även med mig Warroo över helgen.Men bryr hon sig, nä knappast, hon är på honom pch uppmanar till lek. lägger in sitt ben i munnen på honom, gör inviter så man nästan rodnar... Vad ska jag säga, jag är glad att hon är här hos mig. Har haft så mycket att det varit skönt att slippa dåliga samvetet över att man inte haft den tid som lilla gumman behövt.
Men nu ska hon stanna, trots att jag har lika mycket i 2veckor till så får hon inte åka igen, nope. Nu ska hundhuset på plats och jag ska ta upp mina fina gamla vanor med superduperlånga prommisar på kvällen. Det kan behövas :) 
Annars på jobbet.... kul, kul, kul!!!! Dagarna går i rasande fart och jag bara längtar tills jag får trilla in på mitt skift!!
/A

Kommentarer
Postat av: anfia

pussa min tyrann från mejje

Postat av: anna

Han har fullt upp med div lekar.. de har varit ute i 2 h redan men nu leker de inne!! men självklart ska han få en puss

2007-12-01 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback