Jag skämms

Jag glömde ju helt bort att gratulera Camilla med sin Tobbe som oxå blev godkända på VP i lördags...GRATTIS, ni var så värda det. Nu är det nya tag som gäller!!

Själv har jag inte hunnit med Tina alls denna vecka till bådas fötret. Hon är urjobbig och vallar allt, det gör mig helt galen. Det är ju höstlov för tjejerna så det har verkligen gått i ett, med hästaktiviteter. Emelie testade sin första lätt
C1 och tyckte det var jättekul. Nu ska det tränas för nästa. Nu är hon med hästen hos Saga och kommer hem igen i morgon. Sandra har träning idag och hopptävlar i morgon.
Själv har det blivit fönsterputs samt bullbak..... I hate it both. Men ikväll ska alla vara väck och jag ska bara slappa.. så skönt.

/A

Kommentarer
Postat av: Camilla och Tobbe

Inte ska du skämmas inte!!!!
Tack för stöd under träning och i lördags.
Du vet hur gott det känns när man blir godkänd!

2007-11-01 @ 20:12:17
Postat av: Annapannan

ooh ja, visst vet jag, bästaste känslan nånsin!! Vi träffas snart å tränar igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback