Så himla skönt att va utan hund idag då...

image216
Ja jag ska inte sticka under stol att jag är glad att jag har Anfian som kan stötta upp med hundvakt nu. Det blev ytterligare ett hårt fys-pass hela dagen lång och jag är svårt mörbultad all over. Blåmärken och klämskador om vartannat *s* I morgon ska vi ha annan träning och det är jag ganska glad över.
Jag kommer oxå att plocka hem lilla Tinan tomorrow efter hoppträningen. Så kan vi promenixa och köra nåt pass med vallning i helgen. Jag ska oxå se till att hundgården kommer på plats för det finns ingen möjlighet för mig att ha hundar när jag jobbar annars.

Nu sitter jag bara å väntar på att Greys anatomy ska börja... fast jag kanske ser den från sängen för det gör nästan ont att sitta upp ;)

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & Q-bus

Nu hittade jag bild på valpen hos Mosse! Men han måste skrivit fel...stavningen menar jag då..: )
Åså vart det inte den med breda bläsen utan den mittimellan vad jag kan se. Så du är helnöjd hoppas jag nu.
Hoppas du inte jobbat ihjäl dig nu!
Kramisar!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback