Bluttan, bluttan, bluttan, blääääääääääääääää

Idag blev FinTinan FulTinan  
image211
hallå ja... fyf..n va dåligt det gick idag då. Usch efter dagar av riktigt bra träning blev jag nog invaggad i nån sorts falsk säkerhet. Hämten var katastrofala. Utgångarna lika fjösiga som vanligt, totääääl olydnad på framdrivningen. När detta händer så blir det förståss oxå kaos i mitt huvud, vilket gör att jag visslar fel typ 90% av gångerna... nääää fasen, ska man kanske bara kasta boll istället???

Annars har jag iaf städat flott i la casa, samt gjort
Malins smarriga räkröraWay To Go Nu väntar idol med fredagsmys å quesadillas, mums!

/A






Kommentarer
Postat av: Anfia

hej gumms,,, tänk inte på det du har hjälp mej så massa å jag e sååå glad att du finns anna... du kan inte vara där jämt faktiskt.. kram love u vännen

Postat av: Annapannan

Thnx... men ändå

2007-10-12 @ 18:45:02
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Var den lilla räpan som var med dig ute idag...Lås in henne nästa gång du & finTinan ska träna.;0)Humm,ja å lite mera attitydsträning så blir det ju kanonfint!!!=)Här ska oxå attitydstränas MKT!!!
Malins smarriga räkrecept snor jag med mig...Mmmmums!
Sköt om er väl och ha en supergo helg!
Bamsekramar från oss i norr

2007-10-12 @ 20:22:00
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Annapannan

Blöööääääääääääähhhhhhhhh känner jag bara... Men i morgon är en annan dag! :)

2007-10-12 @ 22:10:17
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback