Dåligt med bilder...


image217

men jag ska försöka bättra mig. Idag har jag slappat lite. Inte så mycket som jag skulle behövt tror jag. Frusen å lite sisådär känner jag mig, men har inte riktigt tid och ro att bara kura ihop mig. Så istället blev det mecka med liten bil, vallning samt tidig hemgång för tjejerna.

Meckande består i att försöka lokalisera ett fel som gör att en säkring går hela tiden. Nackdelen är att det är en himla massa funktioner på en å samma säkring. Jag är dock inne på att det har nåt med centrallåsningen i bagaget som är boven i dramat. Jag fortsätter leta.

Vallningen idag var positivitetsträning. Tinan var riktigt riktigt fin och jag tränade på det sätt jag fått tips om i torsdags. Kul kul kul tyckte nog vi båda!!

Tjejerna hämtades för att hinna rida ett pass innan det blev mörkt. Jag fick gå in och göra middag men det jag såg i fönstret såg jättetrevligt ut. Emelie är den som ska tävla närmast, nästa onsdag i dressyr, lätt C1. Det ska verkligen bli spännande.

I morgon ska jag ner till stan igen för ytterligare ett möte, så mormor hämtar barnen. Vi ska sedan träffas i stan för inköp av halloweendräkter. Det ska bli lite najs att strosa på stan en stund tycker jag nog.

Ha d
/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback