Mhmmm

Nä jag höll det inte, utan tränade föstås med Tinan.  Jag ryckte med mig Janne ut för hämten. Och hon skötte sig bra, tycker jag. Stannade lite kort båda gångerna men annars bra!! Så det var kort och smärtfritt. Sen gav jag mig på den omålade gaveln på huset som retat mig under en längre tid. Nu ville jag bara ha det gjort, så nu är det målat. Under veckan ska jag försöka få det vita runt barnens fönster på plats oxå, så slipper jag se skiten.
Jag har oxå hunnit agera ridlärare till kidsen och idag var det markarbete samt hoppning på agendan. Det gick fint  och även kidsen blev inspirerade av målningen, så nu har de målat ett plank med monster på, sk titthinder, mycket bra då Crocket kan vara lite löjlig. Bild kommer.
Vi åt sen 3 rätters middag och är nu rätt nöjda tror jag. I morgon ska jag som sagt inte träna hunden utan ägna mig åt mer målning samt dressyrträning med barnen.

Må flott
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback