mmmm nu är jag nog lite seriös ändå!! *s*

image210

Även idag skrämde jag upp fåren vid 8:a snåret. Dom ser inte så lyckliga ut när jag kommer. Men en som är lycklig och laddad, det är Tinan. När man helt plötsligt får tid att träna 2 pass om dagen, som är lite så där lagom långa, så tänder hunden till ännu mer. (som om det behövts) Och med trycket jag lagt nu, så känns det som det hamnar i koncentrations och tryckbiten. Är det så så kan jag verkligen ta det. Hon är INTENSIV, men idag tog hon i stort mina kommandon och flankade fint.
Idag blir det bara detta passet för jag ska på en skolaktivitet innan jag ska ner på möte i stan. Men i morgon är jag på´t igen

/A

Kommentarer
Postat av: Anders V

Det är tur att hunden är vaken i alla fall.

2007-10-10 @ 20:03:05
Postat av: Annapannan

*asg* jag bjöd på den bilden... lr hur :) Jag är inte blyg *s*

Postat av: Anfia

hahahahaha.. rediga tinan

2007-10-12 @ 17:47:16
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback