SM-Helgen

Ja... hur trevligt va det på en skala?? Fantastiskt! Underbart väder och supernajzzz sällskap. Precis som det ska vara!
Men jag började väl dagen på ett för mig typiskt sätt... jag försov mig och vaknade halv 5, då jag egentligen skulle ha hämtat Mikaela i Kungälv. Men jag körde en räcervariant av dusch å annat så 10 över 5 hoppade Mika in i bilen. Sen bar det av. Vi blev guidade hela vägen av vår emineta bitch (gps) och kom fram när endast ett lr 2 ekipage hade gått. Sen var det vallning å samkväm som gällde heeela helgen. Oerhört trevlig. Jag är ju svårt social så jag bara älskar sånt där.
Jag drabbades dock av dagens I-landsproblem när jag glömt mitt motljusskydd till kameran, därför blev inte bilderna av bästa kvalitet. Hade ju solen rätt i nyllet... men fin färg fick jag istället!!  
Eyebrow Annesofie och Malin var ju vana campare och hade med sig nån sorts gourmetmat... jeeeezzz. Dom hade gjort en räkgrej som var totäääält. Så bitte, var är receptet Malin?? Gästerna kommer ju snart!

Igår var både jag och Tina laddade när vi åkte ner för att träffa Camilla och Marianne i Kungsbacka för some serious vallning. Tyvärr var inte den kombon helt lyckad då vi ville helt olika saker. Körde 3 pass, där jag endast fick trycka trycka trycka... helt utan resultat kändes det som. När jag kom hem körde jag ytterligare ett pass med mina egna får, och inte vart det bättre där. Tina surade tvärt ihop å blev ännu tjurskalligare. Men idag när jag hoppade ut i hagen vid 8:a snåret å frosten låg tung över gräset så syntes resultatet. Tina flankade fint och tog styrning rätt nästan hela tiden. Jag är jättenöjd med henne. Jag ska köra ytterligare ett pass i em, så får vi se.

Här kommer ett litet bildspel från helgen.

ciao
/A


image206
Det var en härlig himmel 
image207
Här sitter dom, som små tanter med kylväska å filtar kring benen Cool








Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Härligt bildspel med mycket passande musik!! Man längtar tillbaka...Att bli kallad för tant vid 37 år ålder känns lite jobbigt...Härligt att träningen ger resultat. Själv var jag ute kl. 6.30 för att lasta lammen som skulle till slakt, med en gaaalen Noppan, som tappat allt vad lydnad är under denna vallfria helg. Vi måste träna lydnad, ska ju tävla till helgen!!!

2007-10-09 @ 11:59:17
Postat av: Annapannan

Men visst var det trevligt!! Mmmm tant ja, vi är ju inga tanter... hehe vi är ju bara små snärtor ;) Lycka till i helgen, vi håller tummarna!!

Postat av: Ann-Sofie

Åh jag som trodde att det var små pinglor:)Tack för lyckohälsningen, tror det kan behövas..Vet inte vart "ge järnet" känslan från SM:et tog vägen..:)

2007-10-09 @ 13:45:25
Postat av: Annapannan

näää den känslan tappade jag oxå snabbt... ;) Pingla ja... finns bara EN av den sorten!!

2007-10-09 @ 13:55:30
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Malin

Tjänare Pinglan! Fräckt bildspel du fick till! Tanter och tanter... jag vet inte men okey då, har man fyllt 40 så är det väl kanske så. Jag håller med, det var en suuuper helg. Sällskapet, tävlingen, vädret och för att inte tala om MATEN. Här kommer receptet på mina marinerade räkor.
1/2 kg färska eller frysta räkor med skal
4 vitlöksklyftor
2 lime
2 msk honung
1/2 - 1 dl persilja
1/2 - 1 tsk cayennepeppar (smaka av)
2 tsk soja
1 tsk salt
Låt stå kallt 1-2 timmar före servering.
Hoppas det smakar!

2007-10-09 @ 18:02:22
Postat av: Annapannan

Åhhhhh tackar, tackar! Nu ska här mumsas :) Och alla som vill får förstås ta del av Malins mumsiga marinerade räkor

2007-10-09 @ 18:16:20
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Anders Vikström

Du är inte så oseriös ändå.2 träningspass per dag inte illa.Snygg bilder.
Hälsningar från norr.

2007-10-09 @ 20:30:10
Postat av: Annapannan

oh my good... du har kommit på mig. Kör totäält oseriös stil så ingen tycker det är konstigt om man misslyckas vettU *fniss* Kul att du hitta hit, nu kan man inte smyga :)

2007-10-10 @ 09:05:08
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Hanna

Halloj!!

Tack för inlägget!! Vi kommer nog på en blixtvisit till Zonja. Kommer hem från en jobbkryzz vid 19 på fredagen och sedan ska vi till Uppsala på lördagen någongång. Har man inte mycket att göra så skaffar man sig det, eller hur?? Grymt bildspel, tyckte om "tant-bilden";-)eller var det "pinglor-bilden"?? Diggar även den när Malin solar/ sover?? Ha det super, så syns vi på ett eller annat sätt.
Kram
Hanna och dogsen

2007-10-10 @ 19:58:54
URL: http://www.nellieslya.blogg.se
Postat av: Annapannan

ojojoj.. då har du fullt upp :) Men jag hoppas ändå vi hinner träffas

2007-10-10 @ 21:40:42
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback