Altansittning å Vallning

Idag var det återigen riktigt najs väder och jag spenderade största delen av dagen med paranteserna på altanen. Mycket trevligt, men lite svettigt men man ska inte klaga. Vid 4 drog jag för att hämta upp Mikaela för lite vallning. Även Zonja mötte upp idag för att träna sina duktiga vovvar. Det blev en trevlig stund i hagen trots att Tina idag var allt utom just lydig. Men jag kan iofs förstå hennes frustration då hon faktiskt varit i total stillhet en månad och äntligen får börja ha kul igen. Sen kör jag inte jättelätta övningar med henne heller utan utmanar henne rätt rejält. Jag hoppas att det ska får henne lösare, vilket jag redan ser att hon är, och att hon inte ska försöka förutse mina moves.
Jag ska under veckan se till att valla 5min varje dag, för att se om jag kan få tillbaka henne lite. För olydig det är hon. Men på ett bra sätt. Vi får se.

Det kommer förhoppningsvis hända andra grejjer i veckan så jag får hålla allt lite öppet. Förändringar ska ske!

/A

Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

Underbart att Tinan kan valla igen ju.. e så glad för er!!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback