Däpt i däsan

Ja det kan man säga. Huvudet spränger och nyllet värker. Snacka om ont i bihålorna. Typiskt när det är så fint väder. Men idag har jag bara inte orkat. Jag fixade kids å hästar i morse men sen landade jag i köket med kaffe ända tills Mikaela kom vid halv 12. Vi fikade en stund, sen drog vi och vallade. Det blev förstås 40grader varmt å jag satt å halvsov i stolen medans Mikaela vallade. Jag körde mycket crossar och flankeringar idag. Tina tycker fortfarande att hon kan bäst själv men jag ser ändå framsteg. Jag tycker att hon var lite mer lyhörd idag och jag såg att öronen fladdrade lite åt mitt håll på slutet.  Hon är helt klart olydig fortfarande men med fortsatt träning kan det nog bli ok.
Jag och Zonja kom iaf med båda dagarna i Mariestad så det blir en liten husvagnssemester för oss där. Kul oxå att Sören och Olle kommer och tävlar där med.

I morgon blir det en tripp till Anna igen, och tyvärr tyckte jag mig se en liten, liten hälta idag. Men jag ska inte ta ut nåt i förskott, för man kollar ju maniskt på hundens gångstil just nu.

Nu ligger jag iaf nerbäddad igen och väntar på att Idol ska börja

Må väl

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback