Ibland bara vägrar jag...

GRRRRRR

Att ta till mig saker.. jag kan lixom gå å veta men ändå bara låtsas att det ändå kan vara som vanligt ändå om man bara låtsas riktigt riktigt mycket. Jag lixom bara vägrar, det är jag och strutsen. *heh* Jag gjorde det senast bara för ett par minuter sen. Vägrade alltså, och anmälde mig till fler vallningstävlingar, trots att chansen är minimal och jag absolut inte kan träna alls. Tina hon vill oxå vägra, men hon har inte lärt sig knepen lika bra. Hon bara vägrar när hon har nåt att valla, vilket nu då inte är får. Men då tar hon till hästar och flakmoppe. Fast hon är inte lika bra på att dölja hur kasst hon mår inför mig, när hon väl kommer in. Men jag, jag kan vägra på riktigt.

/A

Kommentarer
Postat av: Johanna & Canis

Känner igen oss.
Canis skall koppelrastas och äta piller i två månader suck ! Bara till att ringa återbud till tävlingarna man kommit med på.

2007-09-05 @ 17:31:51
Postat av: Annapanna

Hej Johanna!!!! Vad kul att höra från dig! Ja visst är det bara så blääääigt så man vill vägra allt man bara kan. Så synd med Sm, riktigt trist, men du tar igen det nästa år, lr hur!! Hoppas på snar bättring för er!
/a

2007-09-05 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback