Utlåtande från massören efter helgens bravader

43263-104

mmmm Jag bara älskar denna bilden. Kolla blicken på den lilla räpan. Obetalbar lr hur!!

Idag kördes ett morgonpass i fårhagen och Tinas attityd var redan bättre. Är jag nu konsekvent och inte drar på, så ska nog jag å gullhunden komma överens!! På eftermiddagen hämtades kidsen och slängdes av tillsammans med hästarna på jordhammar, för hopp- och ridträning. Jag åkte sen direkt vidare för massage hos Anna. Lite spänd var jag allt. Tänk om hon slagit upp sig igen. Men icke, visst hon var öm i muskulaturen efter många dagars aktiv träning och lite sämre musklad på vänster fram, men hon hade inte ont och kändes mjuk och fin!! Jipppiiieee
vad helskönt! Jag ska köra ett litet pass i morgonbitti, sen ska hon få vila på fredag!

Härligt

/A

Kommentarer
Postat av: Marie

Vacker bild på vacker hund!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback