Fredag bildblogg

Det som är skönt med skolstarten för barnen är att när jag ändå kör ner dem till skolan så passar jag på att ta en långis med hundarna, så är det gjort lixom. Sen blir det ju alltid lite mer, men den långa är gjord direkt. SKÖNT Sen är det ju bonus att kaffet och frullen smakar så ljuvligt efteråt. Idag gick vi i skogen en timma. Härligt krispigt väder med klarblåhimmel och sol, 15grader kl 8 på morgonen, en väst över tröjan räckte gott och väl. Tänk ändå om man kunde få önska sig en sån där höst som vi hade för ett par år sen, när det var soligt och varmt nästan ända in i november. Helt klart lättare att motivera sig då.
Hade egentligen velat valla idag men har helt enkelt inte råd att åka runt så mycket så jag får vänta till nästa v när jag bor hos K igen.  

Ikväll ska vi iväg till en kompis med barn för lite mat och fredagsmys. Najs :)

Nu blir det blandade bilder från sommaren

Finaste Tinan

Grillmaster Emelie på landet

Modern och fadern

Sandran ska krossa i hästskokastning

Nu är det dax

Kul tycker Emelie

Gäster

Bööbs bollstudie





Mer, mer

Japp vackrast


/A


Kommentarer
Postat av: anfia

All styrka och energi samt kärlek till dej gumman..

Försök se på det vi snacka om positivt.. du ska se att vi kirrar de där.. kommer bli ballifjonkarn´s najz :)



Massa kramar

Postat av: Silva & ludden...

Japp, Bööb vill bli bruksvovve..det ser jag aldeles tydligt..

Kram & ha en fin helg gumman!

2008-08-29 @ 16:22:22
URL: http://123minsida.se/luddbollar
Postat av: Ewa

long time, no see...

är du på mina breddgrader någon gång?

2008-08-29 @ 22:51:04
URL: http://web.telia.com/~u74701590/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback