Hemma men vi ville nog stanna i vår bubbla

Japp nu är vi hemma igen. Ska bli kul att börja jobba igen och träffa alla, men annat skit gör att det är lite bläigt!
Semestern har iaf varit skön. Jag och Tina har tävlat och fått ett 1:a pris på söndagen. På lördagen hade jag återigen problem med höger och vänster och tappade tillslut flocken. Phu vad löjligt

Med Bööb har jag kört  hitta-övningar, spår och upplet och vilken liten pärla han är den lilla vovven. Han har verkligen utvecklats fint. :D Han har även fått en egen filt i bilen igen, Bilsjukan är verkligen borta!!

I början av semestern kom Silva förbi med sina vovvar och hälsade på och Petra hann vi träffa 2ggr. Annars har jag och kidsen bara umgåtts och haft det så himla skönt.

Bilen har återigen fått sin beskärda del... nya däck :P Men nu ska det väl gå lite bättre att köra!

Tina har tyvärr inte mått helt hundra men ska få åka till vår massör Anna nästa onsdag.

I morgon ska jag tvätta samt valla lite, sen bär det av till Kerstin ett par dar och jobb.

Kommentarer
Postat av: anfia

jippiiiiiiii nu e du hemma kraaaaaaaaaaaaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback