Revanch

Även idag gick Tinan finfint, skillnaden var bara att jag höjde blicken och höll koll på banan. Detta genererade att vi fick ett 1:a pris 93p och kom 2:a av 33 startande.
Just nu jobbar jag och Tina som ett team och det är roligt att valla med henne. Kände mig dock lite töntig när jag drog på min lilla vante på min höger hand för att hålla kollen, men faktum är att detta är det som gjort att jag och Tina faktiskt får till det. Nu behöver jag inte tänka och fundera, utan nu bara det sitter där med höger och vänster, och Tina kan lita på det jag säger. Najs.... men dock lite töntigt!!

Dagens protokoll
Utgång 20/20 BraDjup
Upptag 10/10 Lugnt! Bra!
Framdrivning 17/20 ett par stopp, spridda på slutet, annars bra!
Fösning 18/20 Bra
Drivning 10/10
Fålla 8/10 Bra jobbat
Delning 10/10 Bra jobbat
Summa 93/100
Dommarkommentar: Härlig påpasslig bra hund. Fin djurhantering, Väl förd!! BRA!

Det var välan roligt!!!!
/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Ja, det va jätteroligt!!! Grattis!!!!

Man ska inte kasta in vanten....:)

Kram på er!

2008-09-01 @ 06:19:44
Postat av: anfia

Gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt jobbat... vante på höger å vänster funkar då ;)

Maaaaaaaaaaaaaaaassa kram till er!!

Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

SUPERGRATTIS till kanonfint resultat och 2a plac,snyggt jobbat brudar!!!

STOR GRATTISKRAM från oss i norr

2008-09-02 @ 13:26:51
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Carina, Fonzie & Tierra

Ni är bara för duktiga. Måste kännas helt uuunderbart när man kan jobba som ett team.Ingen dum idé alls att använda en vante. Jag själv är jätte dålig på höger och vänster i lite mer stressade situationer. kanske ska ta en vante som "hand´"leader jag med när vi kommit så långt :-)

GRATTIS ! kramar Carina med flock

2008-09-02 @ 20:48:48
URL: http://www.lerlycke.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback