Vallat



Idag åkte jag till Zonja för lite vallning. Hade sovit länge till halv 1 ca och sen var jag ute å lekte lite med hundarna och kollade till fåren.Väl hos Zonja så var även Anders, Carina och Ann där och vi hade en härlig dag i solen. Tränade malteserkors med Tina och Bööb fick köra lite fösningar i lina samt lite balansövningar. Jag måste verkligen försöka komma igång med honom ordentligt nu.

Ikväll träffade jag bästaste vännen över en hof innan jobbet. Shit va kul att träffas igen... me like!!!

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack för grattis hälsningen! Och stort lycka till på Tjörn! :) Hur gör du med Vall-SM? Hänger du på?

2008-08-26 @ 18:49:06
Postat av: Anna

Vi håller på med massa liständringar så jag vet inget äns å läge hur jag jobbar :( Men det hade ju varit sååå kul!

2008-08-26 @ 19:59:14
Postat av: AnnSofie

Vi får väl hoppas på att du kommer loss!!:) Du vet, marinerade chili räkor....mums!!! Och inte att förglömma, gott vin på kvällen med trevlig sällskap!

2008-08-26 @ 20:50:02
Postat av: Anonym

Shit pommesfrites dom räkorna.... MUMS

2008-08-26 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback