Weeeeeeeeeeeiiiii

Igår så var jag som vanligt med tjejerna i stallet. Emelie red snabbt i väg då hon skulle träffa en kompis att rida med. Sandran och jag vi pysslade lite innan vi tog med hundarna och drog ut. En nattsvart tur i kylan sen va det in och fixa i stallet och DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kom frågan: Ville jag rida en av hästarna i stallet??? EEEEHHHH JAAA!!!
Men va kul, att få möjligheten att när jag ändå är i stallet med brudarna så kan jag rida med istället för att gå.
Skojjigt :D

Nä jag kom hem på kvällen så märktes det att jag varit sjuk, fixade käk men sen somnade jag innan barnen. Hmmm det var ju ett tag sen, men jag var sååå trött. Kändes dock bättre idag.
Gick en promenix med Anfian med huliganer i ett isigt St-sund, det var förenat med livsfara, sååå halt. Men en trevlig promenad och nu ligger djuren.

I morgon blir det vallning på Anns nybytta får.. Spännande 

Nu ska ni få min favvo-låt för tillfället och jag vill hälsa till E..... Du är verkligen den bästaste när jag behöver ventilera, thnx *asg* 

http://se.youtube.com/watch?v=xiRX6Gk5ym8 

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

tack för en trevlig promenix.. helt sjukt bra gick det ju me warroo jue.. härligt flera sånna promenader till oss haha,.,.

2008-12-05 @ 08:46:49
Postat av: Anonym

PUSS MITT PÅ MUNNEN !!!

2008-12-05 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback