dåligt samvete :(

Denna veckan har inte varit min. Jag har inte hunnit med hundarna alls. Det har bara inte gått och jag vet att jag inte borde ha dålig samvete men det har jag. Kommer jag lära mig att inte var bäst på allt??? Jag vet inte, jag vill ju gärna vara det, duktig , framåt, superwoman som kan hinner å vill så mycket.  Jag fick iaf ett kvitto från nya jobbet idag! Blev inkallad på ett litet möte, paniken i mig går inte att förklara.... shit skadad från förra jobbet. Men fan va gott då, det var helt enkelt ok att vara duktig, snabb och logisk.  För er som inte är insatta så är detta inte logiskt alls, men för er som varit med mig på resan, vet ju att jag är så glad, då det är jag. Det är därför jag klarade alla svåra tester, jag kan, å jag får vara snabb å duktig. Mmmm hoppas hoppas hoppas att detta kan göra att jag kan släppa det gamla och lita på min egen kapacitet!!

Ja och ni som undrar om jag tränat hund kan sluta läsa nu *asg* MEN som Tony Irwing hade sagt lr va det den andra?? I don´t know, men iaf på söndag alla hundtränarvänner då ni...... shit pommes frites då blir det träna av!!

/A

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hörru tjejen, det låter som ditt nya jobb kan ge dig massor av energi och personlig utveckling. Det ÄR ok att vara snabb och duktig, men man behöver inte vara bäst på allt, i alla fall inte samtidigt. Låt nya jobbet få ta energi nu, snart är det hundarnas tur. Lite vila har aldrig skadat ;-)

Postat av: anfia

KOlla bloggen kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-03-01 @ 13:14:59
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback