kvart i 6

ringde klockan idag. :( Segt... men jag kunde andas ur ena näsborren och halsen gjorde inte lika ont som innan. Upp och ge hästarna mat och förbereda inför dagens hopptävlingar. Det var på hemmaklubben och bra startnummer hade vi oxå fått. Sandra hoppade 50 och 60 och idag gick det precis så bra som vi nånstans visste att det kunde gå. Vi hade god tid för framhoppning. Sandra och Crocket var ett team och det gick lugnt och sansat. Inga tveksamheter alls. Behöver jag säga att det var en enormt stolt och glad tjej som fick med sig 2 rosetter hem :)  Silva som skulle tävla sök på Kungälvs Bk, var klar ungefär samtidigt.. 0:a i söket :( Trist men så kan det ju vara ibland. Hon kom förbi ridklubben och vi kikade på klubbkompisarna en stund innan vi åkte hem. Jag fick testa att valla lite med Q-bus. Han är härlig och vi får väl se om vi kan omvända Silva nångång, för hunden har definitivt det som behövs. när det började regna gick vi in och kikade på en film innan vi tog en liten power-nap. Nu har vi lagat mat som vi väntar på ska bli klar. Mysigt :) Emelie har tyvärr blivit sjuk nu, men min mamma kommer i morgon och hjälper mig.
Ikväll kan det bli lite tv-spel tror jag ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback