Ok, så är det!!

Ja, så här är det. Jag är själv med barnen, skiftsjobbet, hundar, får å hästar. Boendet just nu den lilla gården, men om det kommer bestå, det vet ingen just nu. Jag försöker ta mig igenom studier, för mitt nya jobb, jag försöker hinna med hundar vänner, barn och MIG. Jag försöker planera in vanliga aktiviteter för oss alla, och håller fingrarna korsade för att det ska kunna gå just så. Jag försöker stänga av när det blir blåsigt omkring oss. Jag försöker låtsas att jag kan överleva i lägenhet, om det skulle orsaka mindre bråk. Men innerst inne vet jag att det nog inte skulle va så. Jag försöker att inte tänka på att jag antagligen behöver göra mig av med alla fåren, då de inte kan bo med mig i den dära lägenheten som faktiskt är dyrare än mitt underbara hus.
Jag försöker för oss alla...
/A

Kommentarer
Postat av: duuu

du fixar ju detta

2008-02-27 @ 01:53:12
Postat av: silva

Häng i nu gumman.....det finns ett slut på eländet, jag lovar. Man behöver inte vara duktig hela tiden....en del saker måste få stå tillbaka ibland men se till att inte e du själv hela tiden.

Kramar & hör av dig om du vill surra.

2008-02-27 @ 16:20:45
Postat av: Carina

Jag instämmer i förra "talande". Samhället säger hela tiden att vi ska vara duktiga och bara visa det posetiva för all runt om hela tiden. Sån är inte verkligheten. Och även om man inte tror det så kommer det bli bra med allt runt om så småning om. Håll ut och ta hand om dig.
Kram
Carina, Fonzie och Tierra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback