Tränat......

Fast inte jag, om man inte ska räkna att Bob fick åka med i bilen fram och tillbaka till Sandras hoppträning. Men det är klart, jag kan ju bestämma här och nu att det var just träning jag bedrev. Jag stod som en trött sleten förkyld typ i manegen å fösökte vara så engagerad som jag brukar. Och jag tror det gick rätt bra ändå. Skönt oxå med de runt omkring mig som lyfter å stöttar och får mig att skratta hjärtligt åt helt galna grejjer.
Sandras Hoppning gick fint även idag och det känns verkligen som hon är på rätt väg.
nu är vi hemma och barn å hundar har gått å lagt sig. Jag sitter med en stor skål popcorn å ett glas vin. Längtar till helgen då jag ska dra iväg.
Jag har förresten slutat sova igen men kanske kanske kan jag få sova inatt, lr i morgon natt... lr en annan natt

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback