Vallhelg


Då vart man hemma igen... svårt trött efter heldagar ute i fårhagen. Jag har varit urkass på att ta kort men Hanna var desto duktigare. Kolla in
www.nellieslya.blogg.se Det var en stor skara människor som kom upp till Stefan för att valla i helgen. Alltid lika kul att träffas och jag längtar till nästa gång. Som det verkar så blir det lite träning  efter påsken hos Åsa och sen blir det det vanliga i april. Lilla Bob var lika åksjuk som vanligt men shit va kul han tyckte det var att få träffa alla härliga hundar. Så himla nyttigt och roligt för honom. Han fick oxå vara med och känna på fåren i 25:an flera flera pass och shit va härlig han är. Jag bara längtar efter att han ska bli så stor att man kan börja träna honom.
Tinan och jag har fått gå tillbaka till rena lydnads övningar då jag tyvärr tappat allt igen, eftersom träningen inte varit på den nivå som den borde... Men det är bara att ta tag i det och vara KONSEKVENT. Körde även idag hos Zonja och Tina vart svårt störd över min envishet. Men det blev iaf lite bättre!!

Bob-bilder stulna av Hanna;)
Annas BobLäckra Bob

I morgon är det allvar igen! Förresten.. nu har även Sandra blogg ;) www.crock1.blogg.se
/A
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Vilken härlig helg ni haft och din lilla Bob är ju en riktig läckerbit!Oj va kul!=D
Ha en fin vecka!
Kram från oss i vinterland,som läääängtar sååå efter barmark...

Postat av: Anna

Ja himla himla trevligt har vi haft. Kommer du med till Åsa efter påsk??

2008-02-18 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback