Vår i luften

Åhhhhh va härligt... Hoppas, hoppas, hoppas att det håller i sig lite. Soligt och 11grader varmt. Helt fantastiskt. tyvärr var jag ju inne på dagen, men vi fick sluta lite tidigare och jag åkte hem, fixade lite käk till kidsen å sen mötte jag upp med Anfia, Lindis och David för en promenad med hundarna. Snacka om att man lever upp och blir glad :)
I morgon börjar jag halv 1 och ska passa på att ta en go promenad innan jobbet.

Lilla Slembob var lika slemmig som vanligt efter bilturen, men var ändå på humör att skälla ut allt och alla. Lite spökig, lilla gullvovven. Tina var lika cool som vanligt och märktes nästan inte. Shit va najs hon är att ha med sig ute. Längtar tills i morgon.

Må finfint
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback